середу, 19 червня 2013 р.

Порання

Коли ти спиш, а тобі сниться, як і що зробити по господарству, то інколи приходять цікаві ідеї в голову.

В нас була зміщена одна шиферина на даху, невідомо скільки часу, до нас в домі 3 роки не жили, і відповідно дощі і сніг затікали на горище а звідти в дім. Веранда (сіни) кусками повипадала глина до дранки, а в коридорі розводи, і в мене стояла проблема, як штукатурити ту веранду, тут же всюди саман і глина, стіни ще зрозуміло, а стелю? І от мені привиділось, що можна просто на тих двох метрах, стелі веранди, зробити "підвісну" стелю, коли прикріпляють куски красівого пінопласту 50х50, і дранки не видно і постоїть до часу капітального ремонту.

Вчора був тиждень з часу нашого переїзду і я нарешті почав бачити подвір'я, кусками правда, бо все розчистити в мене ще ні часу ні сил не вистачає. Оскільки спека тут сильна, то я переважно працюю коло дому десь до години 8-9 ранку, а далі вже берусь за свою основну роботу в неті.
Сьогодні з ранку повизбирував трохи обрізаного гілля з старого горіха, який ріс попри стіну дому і був нами спиляний, тепер там можна буде пройтись тримером і скосити двох метрові трави.


Добрався зо кущів смородини і аґрусу з північно східного боку будинку і пополов довкола кущів зарості бузини та інших бурянів. Кущі вже старенькі. але я їх прорідив, забрав сухі гілки, подивимось, що далі з ними буде. Бузина тут взагалі повсюди, куди не глянь вона і лопухи. Лопухи вищі мене і завтовшки з мою руку, такі собі дерева. Ну я і їх під ніж, однаково залишив на дальній ділянці парочку на лікарські потреби і малому на забавку.

В процесі розчистки знайшлось декілька гілок малини, потрібно буде берегти і розсадити, от тільки пораджусь як, і ще парочка кущів чогось розоподібного, мабуть шипшина. Маленькі деревця, що вигулькнули з розчищеного на волю, мабуть з падалиць яблуні, але то потрібен спеціаліст, прийде сусід і винесе діагноз.

От вроді і купу всього з ранку встиг, а глянув оком і видно ще більше роботи на тій же ділянці, а я вже втомився. Тому залишив дружину прибирати нарубане і пішов до роботи у віртуальному світі. Як все буде гаразд, то ще за декілька днів, думаю вдасться розчистити ту сторону за будинком, що від дороги і тоді можна буде думати, як її окультурити.

О, забув саме головне, вчора зробив таки клумбу. Битої цегли в дворі доста, то я виклав нею коло і посадив там ромашки, сусідка принесла Георгіни, а сьогодні в ранці пересадив туди ж ще й папороть, яка вже років шість в мене росла у вазоні. Подивимось, що з того вийде.

Маємо ще клопіт, наша хаскі Мора, щось прихворіла і не розуміємо що з нею, понос і блювота вже другий день, не їсть, пити теж не особливо. Решта собак в нормі, а вона чи то пережерла з дуру, чи наїлась паперу туалетного, одним словом - хвилювання.

Немає коментарів:

Дописати коментар