понеділок, 19 серпня 2013 р.

Тижневий звіт


І так, минув тиждень, писати було ніколи, тому надолужу зараз. Попереджую, багато фото!!!

 Доробив я поріг, нагадаю як виглядало те страховисько.


 Зараз має ось такий вигляд, на верхній сходинці, там де примостили свої дупи Чебурашка (кітка) І Ума (собака), буде плитка, та то трохи вже пізніше.
 А на разі, я собою задоволений і пишаюсь, хоча самому важко, тому здоров'я трохи забрав той поріг.
 З великих робіт це все, хіба що сьогодні у вечері поставив трубу на витяжку з кухні, але вже сутеніло, тому фото будуть потім. В процесі довідався, що трубу потрібно брати більшу або меншу отвору, що потрібні хомути, але з допомогою міцного слова, все стало на місця і сподіваюсь там і залишиться.

 Це політ моєї творчої думки, замість класичних полиць, підвісні, де на гачки можна повісити все що завгодно. Сьогодні ще докупив S подібні гачки і закріпив їх по самому ланцюгу, тепер і там можна чіпляти горнятка або інше приладдя кухонне.
Дизайн ще буде дороблятись, тому як хто має цікаві думки, то пишіть.
Дали пару кущиків хризантем, дякую Ларисі, тепер трохи заквітчився)))
Ну а тепер багато фото дітей, що я чесно запозичив у Оксани, і раз вона почала їх викладати, то і я вас познайомлю з нашою Христанівською бандою. Це Еней Орестович лізуть на дерево.
Це гуси, не наші, просто гуси, просто гарний кадр.
То дальній гусиний став і Вовка запуска змія.
То поля за селом, і з зімієм Альона, сестра Вовки.
Діти втикають на Альону.

Кадр не зрозумілий, але мені дуже сподобався.
Власне сам винуватець всіх радостей останнього тижня, його запускають годинами по декілька разів на день. Величезна подяка подружжю Сорок за цей подарунок.
Якщо ви ще не в курсі, то Оксана стала хресною, оце її похресник Назар.
Красуні донечки Сергія Мешкова, вони з Запоріжжя переселились сюди минулого року.
Вадік, злосний хуліган і малолітній злочинець, запуска змія))
Сусідська дівчинка Ліана, вона пробує прибитись до банди, але ще з острахом.
На цьому все.
P.S
Додаю обіцяні фотографії труб витяжки з кухні, це в міроприємствах підготовки до включення газу, по місцевих вимогах, таке має бути.
 Нижнього коліна коротшого не має, а ті що є вони занадто короткі, тому таке чудо. На фото не дуже помітно, але я її дротом прикрутив до даху, класика)))


2 коментарі:

  1. Нагадаю, якщо є розумні думки чи цікаві поради, то пишіть не стидайтесь.

    ВідповістиВидалити
  2. Еней Орестович із лискучою рум"яною дупцею рулять (:

    ВідповістиВидалити