четвер, 20 червня 2013 р.

Нові фоточки

Викладу трохи фотографій за вчорашній день.

 Це Північно-Східна частина дому, де я власне розчищав кущі смородини
 це кут літньої кухні, що виходить на підїзд, там росли зарості бузини, метрів по три заввишки

 це куток на проїзну дорогу
 це власне та смородина, що я прочищав
 зняв виноград з шовковиці і перенаправив його на імпровізовану підставку,
 що це за сорт я уявлення не маю, ріс собі на дереві, листя велике, хай снується, подивимось.
 це Південно-Західна частина дому, тут хащі ще тільки починаю розчищати
 тримером особливо не покосиш, тільки фреза, бо стовбури цих бур'янів в палець завтовшки, і вищі мене. Повигрібав звідти сухе гілля, потім покошу.

 той самий ракурс, тільки трохи лівіше, дерево, потрібно буде в осени обрізати все сухе з нього, а там подивимось чи залишати
 наше поле
 північна сторона дому
 тут теж ще не починав, тільки зрубв декілька лопухів велетів
 зарості м'яти і собачої кропиви
 кущик, вроді шипшини, знайшовся під лопухом
 а це величезний кущ, теж вроді шипшини, що тримає в своїх обіймах лопуха, з того що я так і не зміг підібратись до нього, я зробив висновок що у них любов і дав їм спокій.
 ну а це наші гуси,
 що вже трохи підросли з неділі


 перша клумба, яку я зробив, щоб хоч якось прикрасити захаращене подвір'я

3 коментарі: