четвер, 27 червня 2013 р.

Ми купили шланг

Окрім шлангу і поїлки для курят, більше нічого не вдалось купити, бо виявилось, що гроші ще не прийшли на рахунок. Тому насос та інше переноситься.

Ранком зникло одне каченя, просто міфічно зникло. Я посадив каченят до гусей, бо вони просто затоптували курят, але гусям дуже не сподобались претенденти на їх мисочку з водою і вони всіляко щемили каченят. Я зайшов в дім на 10 хвилин, вони сиділи у клітці. За цей час видно одне вилизло крізь меленьку шпарину і зникло. Ні котів, ні крику, ні коршунів. Два є, гуси є, а його нема. Пошуки нічого не дали. Після чого качата і курята, були переселені у пластикові овочеві ящики і залишені на веранді. Бо це ж я додумався прочитати, що їх гріти потрібно декілька днів. По можливості зробимо фото, просто сьогодні було не до цього.

Спека триває, але тепер я маю засіб опору, 15 метрів шлангу, дешевого, такого що гнеться, але є. Все подвір'я перед порогом поливалось що години, і під вікнами. Красота. До городу він не дістає ще метрів 20, але сам полив тепер зайняв пів години, а не півтори. Я поставив лійку і ведро, поки одним поливаю інше наповнюється.

Огірки сидять і не ростуть. Кабачки і капуста піднялись. А помідори порадували, пішов цвіт і на декількох кущах вже навіть є ягоди.

Сьогодні в день приїхала Ангеліна, яка знімає кіно про нас, то найближчим часом буде трохи професійного фото і відео.

Немає коментарів:

Дописати коментар