вівторок, 25 червня 2013 р.

Те що не дає спати

Сьогодні другий тиждень нашого проживання у селі. І сьогодні ж є варіант, що відключать місцевий водогін, чим завершиться ще не відомо.

Якщо підвести короткий підсумок, то все круто. Гарно працюється попри повільний і лімітований інтернет, гарно відпочивається. Власне, що відпочивається, бо по дому особливо нічого не робиться, в основному через брак коштів, але вагомим є і фактор невідомості. Ми просто ще не знаємо що і з чим робити, занадто багато нового, от і простоюємо, та з рештою куди поспішати.

Для порівняння покажу, як виглядає город наших сусідів, що переселились сюди 8 років тому з Запоріжжя, Андрія і Лариси.


 То кусок землі біля дому в якому вони живуть

 сортова малина, в них пітомник рослин
 то не бульба, то хризантеми
 багато сортів хризантем

 диня, на городі господиня
 теж мабуть сортова, але я в тому не петраю
 оце я впізнав, базилік
 горох
 знову малина
 один з сортів смородини

хрін і ще там щось.

В нас поки тільки декілька кущів смородини і аґрус, він мене особливо тішить. бо з дитинства його люблю, але треба розібратись бо щось ягоди псуються ще на кущі(((

Поміж викошеними бур'янами пробиваються квіти, невідомого мені виду, але не бур'яни. Кажуть тут раніше був дуже класний квітник, але то було давно. То ж я даю вирости всьому, що не схоже на будяк і що встигає вирости доки його витопчуть діти.

З цього пункту мені думається, що мабуть потрібно якось організувати їх місця ігор, промаркувати стежки і таке інше, бо та зграя все витоптує.

Думав посадити тут Кипарис, але кажут що не перезимує, бо буває і до - 30, шкода, значить потрібно шукати ялівець і можливо тую, хоча до останньої я якось не дуже. Ще хочу лаванду, таку невеличку галявину. Хочеться багато, але то все восени потрібно садити, або вже на весну.

Якщо серйозно, то попри брак коштів, просто не знаю за що братись першим. Життя у селі таки відрізняється від міського і навіть від особняка в місті, та якось воно визначиться.
В цілому все гаразд, я задоволений, дружина задоволена, малий просто тащиться, собаки балдіють і навіть кішка вже гуляє по двору і коситься на гусей.

О, гуси
 Вже повиростали трохи, бігають, коли їх випустити з загорожі, за тобою мов цуцики.


Якщо хтось має досвіт вирощування живоплотів, то діліться як і з чого. Ще цікавить вирощування вічнозелених кущів і дерев, що краще садити у кліматі Полтавщини?

2 коментарі:

  1. самшит не буде хотіти там бути? мав би перезимувати

    ВідповістиВидалити
  2. Треба знайти розсаду, бо мав би. Та й подобається він мені, попри свій запах))

    ВідповістиВидалити