четвер, 1 серпня 2013 р.

Навіс



В зв'язку з неможливістю дістати, в дану пору року, потрібний матеріал для тину, я шукав альтернативу і надибав вироби з тростини.

Це і мати і циновки і ще купа різного. А в нас тут тростини цілі ліси, такої по метра 3-4, то ж шукатиму хто її косить і буду пробувати, бо дивився на виготовлення, вроді нічого особливо складного, тільки руку набити.

Якщо з тростиною вийде, як я сподіваюсь, то це відкриває великий простір до облаштування території маєтку. Це і забори (більше декоративний, але мене на перший час влаштує), і оформлення навісу який я роблю і багато іншого або мало, залежить як піде і чи сподобається.
Найбільше мене зацікавило те, що це будівельний матеріал, роблять дерев'яний корпус, курника наприклад. і обшивають його матами з тростини, а поверху глиною штукатурять і стоїть десятиліттями.

Ще з ранку мав можливість практично довідатись як це - слизький мов в'юн, звивається як в'юн посолений і спостерігати зомбі тарілку з головами в'юнів, що рухаються вже майже пів години.

За ці пару днів поставив чотири стійки, що будуть основою для навісу.




 Зараз застигає цемент, а я продумую подальші дії, бо маю на гору тент 5х6
 і роздумую, як це краще закріпити, щоб вітром не дуже надувало.




 Ось таке дивовижне дерево висить у лісі по дорозі на Сулу.


Це ми вибрались з друзями з Дніпродзержинська на річку відпочити. Навідпочивались до душі)))
Гуси почали міняти пух на перо, ростуть гарно
І знову сонячні гуси.
Гуси і Камі.
А це Берта, майбутній злий пес.

З тростиною, ще не довідався хто може накосити, часу не було, але те що я знаходжу в неті про її використання дуже надихає, і відкриває хороші перспективи по домашнім роботам у нашому родовому маєтку. От треба ще назву якусь придумати для маєтку, щоб усе серйозно)))




Немає коментарів:

Дописати коментар