понеділок, 16 вересня 2013 р.

Осінь

   В нас осінь, дощі, рідке сонечко і дуже багато роботи, нереально багато, бо доводиться суміщати свою основну роботу і справи по господарці. Тому пишу зараз рідко, просто в вечері вже не має сил, але постараюсь виправитись.
   
   Не буду описувати купу дрібних щоденних справ, тільки головне.


 Зробив таки підлогу в коморі (то вона не горбата, то так знялось)), це моя перша підлога.
Там під нею велика яма, в попередніх постах було як я там сидю. Яму я вирівняв натягавши близько 20 тачок будівельного сміття і піску, тепер там підлога починається з рівня обмурованих стін, а не ще метр вглиб, і засипана пісочком. Стіни в середині побілив.
З лагами виникли проблеми, так як з 4 штук жодна не була в рівень з рештою і жодну не було можливості поміняти, тому нарощував і надпилював, але вдалось постелити. Дошка дуб 38, 100 гр за квадрат, прооліфив з обох боків, то ще видно як блистить. Коли висохне, то по краях закладається розчином глини, для ущільнення (замість плінтусу), а потім вже побілю стіни в самій коморі і буду думати чи є потреба фарбувати цю підлогу. Електролобзик дуже важко ріже дубову дошку, ну дуже важко, аж до іскор.

Пункт два, чим я займався.

 Багаточекальні двері в погріб. Нарешті в місцевого "столяра" закінчились срачки і пердячки і він зміг зібрати їх до купи, тут просто потрібні спеціальні інструменти, щоб зігнати дошки в 3/4 до купи.
 Дошка теж дуб. Петлі з ресори, як і скоба на замок, я думав що народжу їжака поки просвердлю в них дірки. Реально це забрало більше часу чим самі двері. І тут не має поблизу супермаркета, щоб купити наворочене свердло. Але дякуючи вмілим рукам Сергія Мешкова, що заточив свердла, все вдалось. І двері зайняли своє місце, залишилось укріпити і переробити сам вхід. бо видно на фото, що від дощів просіло, і хід у середину, теж потребує подекуди підмазати. Але це я думаю мені зробить сусідський папко, коли вони картоплю викопають, бо сам я реально не встигаю.
 Поки я сьогодні кляв інтертелеком за відсутність нету, то побілив саму камеру погребу, там жило десятки ось таких метеликів на стелі, довелось виселять. Висохне, то пройдусь ще раз, але вже з синькою у вапні.
Горіхів ми вже назбирали більше мішка, а їх ще ціла купа на деревах, то обїмось)))
Сама головна подія це піч, Оксана в свому блозі описувала її, та я додам.
Забрали пічника з самого раня, в 10 був у нас. Поліз на дах (по мокрому шифері, без страховки) зняв козирьок з труби, бо такі тепер вимоги. Я б на той дах не поліз навіть під примусом, а він так шустренько. На горщі поматюкав тих хто складав піч і труби і взявся переробляти, я тільки встигав розчин місити. Потім позакладав усі виходи і дверки, бо тепер такі вимоги і зробив нам дров'яне опалення поки не має газу. яке потім ми закладемо коли будемо вмикати газ. Мужик пропрацював в нас до 19 години без сачкування і взяв 150 гривень.

То ж тадам!

 Пічку протопили, тепер вона сохне, а в хаті тепло і пахне яблуками і травами. Потрібно освоїти премудрість палення дровами, їх пилки рубки і діставання.Та сподіваюсь ближчим часом все ж на газ перейти.
 Це Берта так виросла і риє ями у піску.
 Це, якщо ще хтось не знає кітка Ей (Ельвіра Йосипівна), про яку я не можу сказати кривого слова, ловка кітка получилась))
Усе, відзвітував, тепер відпочивати. Завтра у планах, мішення глини на комору, повторна побілка погребу, збір яблук, груш, горіхів, терену, глоду, купівля труби 150 на витяжку, поїздка в Лохвицю і купа дрібного.

4 коментарі:

  1. Ух...Де ж таких чоловіків дають?:)
    Дуже вам з Оксаною хочеться позаздрити. Але ще більше побажати, щоб все було файно!:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В нас тут ще є порожні хатки)))

      Видалити
    2. Ага! Пока что есть... Ребята, разбирайте, пока наши блогеры в лице Ореста и Оксаны все не побронировали! Место здесь такое....! Надо видеть эту красоту!

      Видалити