пʼятницю, 20 вересня 2013 р.

Господарювання

Дощить вже декілька днів. Робота помаленьку робиться, але свіжими фото Вас порадувати не можу. бо це в більшості купа якихсь дрібних справ.

Затягнув глиняною штукатуркою підлогу в коморі, точніше краї, де не лягли дошки, тепер чекаю щоб висохла. Завтра планую ще штукатурити там кусок стіни і можна вже буде білити і починати планувати з чого і як робити полиці.

Погріб поки-що стоїть, можливо ближчими днями повторно побілю камеру, тільки потрібно купити синьки до вапна, щоб отримати яскраво білий колір. А коридор і сходи ще чекають свого майстра, який досі вибирає картоплю в полях, з чим я можу йому тільки поспівчувати у таку погоду, земля важка.

Борюсь з своїм куркульським характером, горіхів вже і так дівати нікуди, а продавати їх ми  не збираємось, хоча для місцевих мешканців то серйозний бізнес. люди продають заготівельниками на 1000-4000 гривень. А я просто не можу пройти повз коли на землі лежать гріхи. пропадуть ж, от і таскаю в дім. Завтра планую взяти мішок і піти на другу ділянку, там ще десь дерев 6, то зберу скільки спина витримає нахилятись.

Вдалось мені нажити купку нічийного вугілля у сусідській покинутій хаті, приволік домів вже дві тачки. завтра поїду ще, тільки б здоров'я вистачило на всі мої плани на завтра)))), то тепер освоюю паління вугіллям, бо дров у мене кіт наплакав, а ми ще не зрозуміли для себе чи є зміст купувати дрова, чи все ж сподіватись доробити газ, але то справа наступного тижня. А ці дні в нас тепло, сухо і пахне яблуками. Ходжу по двору і збираю що впали, шкода, дуже смачні, от і сушу на печі, ням.

Дозріваю, що мені потрібна бензопилка, зараз я маю електро пилу, тесть дав, але то не варіант в таку погоду, і по деревах не особливо полазиш з переносками, тому почав чухати потилицю над виробником і сумою, що доведеться потратити.

Сподіваюсь, що цього місяця все ж поставлю бойлер. Потрібно зібратись з часом і поїхати у Лохвицю прицінитись до змішувачів, бо все решту я вже пригледів. А змішувачі дорогуваті десь по 300 гр получаються. А я хочу касетні, бо вода тут з великим вмістом вапна і керамічні кажуть па па вже за два місяці. Сподіваюсь поміститись у суму  до 1600-1700 гривень на все. То може завтра і поїду з ранку по гуртівням, поки Оксана з Енеєм у Києві.

Ситуація з міжкімнатними дверима (потрібні по вимозі газовиків щоб нарешті ввімкнути нам газ), поки не прояснилась. Оскільки рами в нас хтось поставив нестандартні, ще й обидві різних розмірів, то купити готове не варіант, а за виготовлення навіть картонних просять шибко дорого. Буду мабуть сам пробувати, куплю, як воно там називається, планки і зашию пресованим картоном і нехай газовики вб'ються головою в стіну.

Досягненням цього тижня я можу вважати те що запрацювала піч і я освоїв рецептуру старовинного рецепту шуткатурки і розчину з глини, дякувати пану Павлу Івановичу Усякому, що робив нам піч і поділився премудростями. Він взагалі людина не ординарна і несподіваний романтик, розповідав мені на що схожі хмари, поки я відвозив його до дому. Мене це вразило, бо тут люди сприймають небо, як щось належне. як у місті ліхтарі. а хмари то тільки для погоди. А в нього там і замки і ліси і гори.

Піду їсти нажористий борщ, що жінка наварила перед відїздом.


2 коментарі:

  1. Оресте, рекомендую бензопилу STIHL. в мене модель 180 вже з 2008 року. міняю тільки ланцюги. і тільки цього року поміняв привідну зірку і планую замінити шину. відпрацьовує вкладення на всі 300%!

    Ю. Линник

    ВідповістиВидалити
  2. Власне про неї і думав, але поки зупинила ціна, хоча спробувавши її у сусіда, розумію в тому що окупиться швидко.

    ВідповістиВидалити