четвер, 17 жовтня 2013 р.

Піднебесна Христанівка, буденна

По всім ознакам з купівлею дощок я і цього місяця пролетів. 
Машину мені зремонтував все той же добрий фей Сергій, тепер вже їздить. але як то кажуть поломка одна не ходить. Потрібно ще замінити підшипник у колесі, а це з'їло частину бюджету, тому подумки переношу дошки на наступний місяць.

Щоб хоч якось виправдати відсутність меблів. купили ще один пластиковий комод на 4 шухляди, поставимо у кабінет, щоб повикладати з коробок, гаджети, кабелі та інше.

Нарешті придбали для собак нормальну будку, завтра пофоткаємо. бо наразі я зняв з неї дах і пропитую оліфою, щоб довше прослужила.

Купили нову сушку для посуду, думаю її фото з'явиться у Оксани в блозі. після того, як я перероблю кріплення для неї. 

Вже вроді усе придбав до бойлера, то ж почну помаленьку його встановлювати й просто впевнений, що ще щось вилізе)))

Спробую до кінця тижня доробити електрику. Звучить як пафосно, а насправді просто запрошу сусіда Володимира, що в тому шарить і він усе зробить з моїх матеріалів)))

Замовили утеплюючу плівку на вікна, ось таку http://hozplast.sevbaza.com/teplo.html , ще не отримали, то ж враженнями ділитимусь пізніше, але сподіваюсь що вона нам зекономить не один куб газу і дрів. Хоч поки хата і так не дуже холодна, але і на вулиці 10-15. Та я про всяк випадок розмурував духовку що виходить у спальню, бо вона головний тепло виділяч у цій системі печі.

Картополю потроху закуповую, по мірі її викопування моїм постачальником, хороша така картопля, смачнюща. Ще доберу кілограм 30-40 і думаю досить, перезимуємо. Взяли 7 кг буряка червоного, по 4 гр, дорогувато і не знаємо скільки його тре на зиму. А ось з морквою простіше, 5 кг на тиждень використовується, тож будемо купувати, в нас вона зараз по 4.50-5 гр. Ще потрібно почати купувати капусту, хочемо спробувати заквасити, а відповідно потрібна бочка, а це ще 100-120 гр.

Наші помідори, ті що ми квасили, вдались на славу, просто ням ням ням, дуже з того тішимось споживаючи їх.

Моя куркульська душа не знає спокою, я все визбирую яблука. груші, ягоди і сушу їх, сушу, сушу. По моїм підрахункам у мене вже десь більше 15 -17 кг сушки, а зупинитись не можу, то ж компотами ми уп'ємось зимою))

Воюю з мишами в домі. Кішка їх ловить. але ж не всюди вона може дістатись, то ж знову купив отрути, порозкладав їм, а то осінь й вони ломляться до хати.

Ото якось так.


Немає коментарів:

Дописати коментар