суботу, 26 жовтня 2013 р.

Піднебесна Христанівка, туманна

Нарешті встановив і підключив бойлер. Я не буду розписувати скільки мені коштувало нервів позєднувати, здавалося б елементарні труби, головне результат.

 У нас тепер є гаряча вода!

 Змішувач у ванні.

 Бойлер вигляд з низу
 Кріплення до стіни, в попередньому пості я показував, як це виглядало без нього, тепер завершена версія.
 Нижня опора, єдина мета якої. щоб бойлер висів рівно, несучої функції вона не виконує.
Гаряча!
Осінній двір, колю дрова по можливості і вільному часу. Бо хоч газ і є. але запас дрів нехай буде. бо хто його знає. що там тою зимою буде.
 В туман дуже важко наводити фокус, але отаке у нас вже пару днів, на фото десь обідній час.

Сьогодні трохи мене підірвало. мабуть бо помився у душі, то нарешті переклав частину даху на літній кухні, замінив биту і відсутню цементо-черепицю. на цілу. То ж тепер до весни не затікатиме. а там мабуть поміняю тих пару тон цементу на даху на шифер.

Планую засадити територію від дороги ожиною, щоб була жива загорожа, бо стільки метрів сітки чи дощок, то дорого по любому.. Сусіда Андрій, знатний садівник і має досить великий пітомник рослин, то візьму у нього в'юнкий сорт, що росте високо і широко. Обіцяє, що за два роки матиму стіну колючок і по пару відер з куща ягід.
Ще він наносив мені аґрусу і планує надавати різних саджанців, то ж до зими садок ще розшириться.
Потрібно тільки визначитись з місцями під квітники і газон, який хоче Оксана.

Навісив біля вхідних дверей невеличкий прожектор, що освітлює все подвір'я, то ж тепер навіть у осінні вечори можна щось робити перед домом. А попередній світильник, що там висів, хочу перемістити у гараж. щоб можна було до машини зазирнути при потребі.

 Коти окупували пічку і коли не дуже гаряча то вилежуються на ній.

Мої завтра, нарешті, повертаються з Києва, будуть десь під вечір. То ж з ранку сподіваюсь мотнутись на базар і скупити капусти і моркви. хочу заквасити. Бочка вже є. кільця, щоб притискати сьогодні випиляв з дубової дошки.

1 коментар:

  1. От я теж голосую за живу загорожу, бо ті паркани, як на зоні, вже набридли. Батька агітую за це, він саме реконструкцією "маєтку" займається )

    ВідповістиВидалити