понеділок, 15 липня 2013 р.

Три куба

Вчора пізно у вечері, вже у повній темряві, ви ж пам'ятаєте, що ліхтарів у Христанівці не має, привезли мені машину піску. Зіл здоровезний, заледве зарулив задом у двір і вивалив 3 куба піску, то десь 7 тон.


 От така купа купезна.
Шість кіло за місяць скинув, стопився мабуть.

Відповідно цю гору одразу почали освоювати місцеві першопрохідці, які стільки одразу ніколи і не бачили, а як і бачили, то ніхто не дозволяв з нею щось робити. Обличчя їхні я не можу показати в міру законодавства, але хоч щось.

 Цього персонажа ви знаєте
 реально допомагав тачку навантажувати
 Це Вовка, сусідський хлопчина
 дуже допитливий і впертий. але в цілому персонаж світлий.
 Після піску потрібно помитись

 Це Оксана влаштувала мистецьку студію з дітьми на щіпках. які я залишив після рубки кілків для пісочниці. Саму пісочницю завтра покажу, сьогодні дощ зашкодив зробити її фото.

 Спускаємо басейн щоб відмити його від піску.
По обіді зарядив дощ, тому перевезення піску довелось згорнути. Вроді цілий день тягав ті тачки, а по купі тільки так злегка подлубано, однозначно я не екскаватор))))

А це мені просто подобається, як викосили наше поле, там люцерна росла, ми її сусідам віддаємо за молоко.


 А цих ви вже бачили
 не повний місяць тому вони були от такі.
 тепер красені
 гонорові і вальяжні.


Немає коментарів:

Дописати коментар