неділю, 28 липня 2013 р.

Колісна вежа

Після спорудження першого, в нашому Христанівському родовому маєтку, плоту, в мене з'явились автомобільні колеса, які або викидати. або під щось прилаштовувати. Тому відібравши ті де не стирчить металічна сітка почав мудрувати.


 Оці колеса повисмикав.

Великий гуру натхнення в роздумах про вічне, а саме скільки щіпочок можна запхати у те вічне.
 Надумав зробити для дітей вежу з коліс. Будемо продовжувати дивувати Христанівців своєю поведінкою і спорудами на подвір'ї.
 З точною конструкцією я ще не визначився, тому просто роблю центральну вежу.
 Забив два коли, для стійкості, грабових.
 І натрамбував колеса битою цеглою та іншим будівельним сміттям, що залишився від розвалених споруд, від попереднього власника.. Все це просипав піском.

 Ревізія, а чим це тут тато так голосно займається.

Дуже сподіваюсь, що воно міцно стоятиме, бо таку купу битої цегли тягати назад я проти)))
 Це моя кохана показує, що вона теж приймає участь у процесі і є на території, як головний ідейний лідер і підтримувач словесами.
А це я вирішив повчитись робити гіфки, просто для поржати.

Продовження і чим взагалі завершиться це будівництво, буду викладати по мірі робіт, бо на сьогодні дуже вже втомився.

Немає коментарів:

Дописати коментар